Mennyibe kerül?
SZERVIZ ÁRLISTA
Árainkat teljes pontossággal nem tudjuk megadni, hiszen használatból eredő gondokkal és kérésekkel érkeztek hozzánk, az egyszerű defekttől egy teljes átépítésig, melyek kerékpár típusonként eltérhetnek. - ebből kifolyólag egy tól-ig irányárat tudunk nektek itt prezentálni.
SZOLGÁLTATÁSOK
Javítás
Kerékpár
SzezON
Teljes szerviz, fékek, váltók, alkatrészek, csapágyak tisztítása,
bovden kenéssel, teleszkóp nélkül.
19 900 Ft-tól
Kis SzezON
Fékek, váltók beállítása, bovden kenéssel, kónusz ellenőrzése.
13 500 Ft-tól
Üzembe helyezés
Minden, nem üzletünkben vásárolt, új kerékpár szakszerű
üzembe helyezése
20"-ig 7 500 Ft-tól
24"-tól 15 000 Ft-ig
Fék beállítás
Bovdenes abroncs fék
Tárcsa és egyéb fékrendszer
3 500 Ft-tól
3 500 Ft
7 500 Ft-ig
Belső csere
Takarítás, ellenőrzés, kenés, beállítás.
(Agyváltó szerviz egyeztetés után)
3 000 Ft-tól
Monoblokk, hajtókar csere
Függ az adott alkatrész állapotától! (oldható kötés esetén 4900 Ft!)
Begyógyult, nem oldható hajtókart és középrészt csak egyeztetést követően.
4 900 Ft-tól
Átépítés
12 000 Ft-tól
Bandázs felrakás
5 000 Ft
Markolat csere
1 000 Ft
Váltó/Váltókar csere
2 500 Ft-tól
Kormány/Kormány befogó csere
2 500 Ft-tól
Lánc, Lánckerék, Racsni csere
3 100 Ft-tól
Pedál csere
1 500 Ft-tól
Fék és Váltó bovden csere
3 000 Ft/db
Egyéb kiegészítők felszerelése
Csengő, zászló, világítás, km-óra, kulacs, stb...
1 000 Ft-tól
Állapotfelmérés
Szükséges javítások felmérése. Árkalkuláció elkészítése.
Árajánlat elfogadás után levonásra kerül a munkadíjból.
5 900 Ft
E-Roller
Külső/ belső csere
9 200 Ft
Fékkar/gázkar csere
5 500 Ft
Fékbetét/féktárcsa csere
5 700 Ft
Csapágy csere
12 000 Ft
Egyéb javítási munkák állapotfelmérés után adhatók, melynek összege levonásra kerül a munkadíjból. Egyéb javítási tételek rezsi óradíjban számolandók, időarányosan. REZSI ÓRADÍJ: 15.000Ft
Az árak a munkadíjat tartalmazzák! - a felhasznált alkatrészek árát nem! Hozott alkatrészt nem áll módunkban beépíteni!
Az elvégzett munkára 1 hónap garanciát biztosítunk, kivételt képez a defekt! - a defektre nem áll módunkban garanciát biztosítani!
Áraink 2024.02.01-től visszavonásig érvényesek, forintban értendőek, és az ÁFA-t tartalmazzák!
Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!
A vásárló a panaszával az alábbi szervezetekhez fordulhat:
- A helyi polgármesteri hivatal jegyzője.
- Az NHF területileg illetékes regionális felügyelősége.
- A Kereskedelmi Iparkamara Békítő Testülete.
A kerékpár történelme
A közmegegyezés szerint a kerékpár ősét, a faszerkezetű, vasalt kerekű, pedál nélküli, a földet taposva hajtott futógép volt. A német Karl Drais báró találta fel 1817-ben, amelyen még pedál nem volt. Lábbal hajtva haladtak előre.
Egyes források szerint Kirkpatrick Macmillan skót kovács
volt az első, aki 1839-ben pedált is szerelt járművére, ám a
feltételezést nem támasztják alá megdönthetetlen bizonyítékok írta a
Múlt-kor című történelmi magazin. Az 1860-as években Pierre Michaux és
Pierre Lallament a pedált az erőátviteli okokból megnagyobbított első
kerékhez illesztették.
A fából készült, fémkerekű velocipédet az idők során a
nagyobb sebesség elérése érdekében idővel egyre nagyobb első kerékkel
szerelték fel. Az első modern kerékpárt, a lánccal és fogaskerékkel
felszerelt, hátsókerék meghajtású, hasonló méretű kerekekkel rendelkező
ún. biztonságos biciklit 1885-ben John Kemp Starley találta fel.
John Kemp Starley féle első modern kerékpár, a lánccal
és fogaskerékkel felszerelt, hátsókerék meghajtású, hasonló méretű
kerekekkel rendelkezett.
A világ első kerékpáros versenyét 1868-ban rendezték. A győztes James Moore-nak III. Napóleon adta át az aranyérmet. A kerékpárversenyek 1896 óta minden nyári olimpia programjában szerepeltek. Az 1984-es Los Angeles-i játékok óta a hölgyek számára is rendeznek kerékpáros futamokat.
A nagyobb sebesség elérése érdekében egyre nagyobb első kerékkel szerelték fel a velocipédet, amelyet Angliában utólag penny-farthingnak neveztek el. A penny a nagyobb első kereket jelölte, míg a kisebb méretű negyedpennyst jelölő farthing a hátsót.
A kerékpárok a 19. század végén a háborúkban is megjelentek. A leghosszabb ideig, 1891-től 2003-ig a svájci kerékpárezred állt fenn.
A strapabíró felépítés és az egysebességes kialakítás miatt óriási
kihívást jelentett a magashegységi hágókon való átjutás. A gyenge
féktestekkel az első keréken, a kontrafékkel a hátsón pedig nagyon
kalandos volt a lejutás a lejtőkön.
Forrás: https://bringazas.hu/hirek/kulfold/a-kerekpar-tortenelme/